دانلود بازی زیبا و مهیج Ace Combat: Assault Horizon برای PC

گروه جيکنا آپلود عکس , آپلود رایگان
آخرين مطالب سايت
تبليغات
دانلود بازی زیبا و مهیج Ace Combat: Assault Horizon برای PC

Ace Combat: Assault Horizon

یک نویسنده مشهور که داستان های پر فروشی در زمینه های نظامی و جاسوسی و مقالات زیادی در نشریه New York Times در همین زمینه منتشر کرده و از این نظر یک فرد بسیار خلاق به حساب می آید. برای اولین بار در این سری از بازی ها و کلاً بازی های سبک پرواز، بازیکنان کنترل خلبانی را بدست می گیرند که می توانند او را خارج از کابین خلبان هم کنترل کنند و کمی با زندگی شخصی و خصوصیات او آشنا شوند! نکته مهمی که باعث شده بازیکنان با خلبان بازی ارتباط بیشتری برقرار کنند.
Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم 10۸th Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال 2015 رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه 108th Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد.

توسعه دهنده: Project Aces
انتشار دهنده: Namco Bandai Games America
تاریخ انتشار: 25-01-2013
ژانر: Action | Simulation


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Paragon Hard Disk Manager 14 Suite 10.1.21.471 - نرم افزار مدیریت هارد دیسک

Paragon Hard Disk Manager

Paragon Hard Disk Manager 14 Suite نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شركت Paragon Software است، تمام ابزارهای لازم که شما برای مدیریت و پشتیبانی هاردتان نیاز دارید در این نرم افزار پشرفته قرار دارد. این نرم افزار به شما امکان پارتیشن بندی پیشرفته بدون از دست دادن داده، بازیابی منظم سیستم و داده، رفع هرگونه مشکل بوت سیستم، مدیریت و تعویض بین چند سیستم عامل، قرار دادن درایو جدید در سرویس، تنظیم محیط بوت دوتائی مطمئن، اجرای بی عیب سیستم عامل چند گانه در کامپیوتر های مشابه، کپی هارد قدیمی و ایجاد هارد جدید و پشتيبان گيری منظم و مدیریت اتوماتیک آنها را می دهد. این پکیج انعطاف پذیر بوده و محدوده وسیعی از نرم افزار و سخت افزار را پشتیبانی می کند.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool x86/x64 5.9 - نرم افزار ضد جاسوجی

Microsoft Malicious Software Removal Tool

Microsoft Malicious Software Removal Tool یکی از بهترین و پر قدرترین ضد بد افزارهای جاسوسی (Anti Malicious ) است که شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که انواع مختلف کرمهای Blaster, Sasser و Mydoom را شکار کنید و آنها را از روی سیستم خود پاکسای نمایید البته لازم به ذکر است که در صورتی که شما از آنتی ویروس خوبی بهره میبرید خود آنتی ویروس امکان ایجاد سد در برابر نفوذ بدافزار های جاسوسی را دارا میباشد ولی این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس شما یک مکمل برای جلوگیری از نفوذ نرم افزارهای جاسوسی باشد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Comodo BackUp 4.3.7.17 - نرم افزار تهیه بک آپ

Comodo BackUp

Comodo BackUp که نسخه جدید آن را برای شما در نظر گرفتیم نرم افزاری قدرتمند برای تهیه نسخه پشتیبانی از تمامی اطلاعات دایرکتوری ها,و پارتیشن ها میباشد.با کمک این نرم افزار شما دیگر نگرانی برای از دست دادن داده های خود به وسیله کاربران ندارید چرا که این نرم افزار چه بصورت دستی و چه بصورت زمان بندی خاص مثلا یکبار در طول هفته از گزینه های انتخابی شما همانند دایرکتوری ها,پارتیشن ها و .... بکاپ تهیه میکند.علاوه بر این نرم افزار Comodo BackUp قادر است تا از تمامی ثبات های رجیستری چه بصورت انتخابی و چه کلی نسخه پشتیبان تهیه کند تا در هنگام بروز مشکل در رجیستری قادر به برگرداندن آن به حالت اولیه باشید.همچنین پشتیبانی از سرور FTP و یا شبکه برای بکآپ گیری و دارا بودن اسکپلور کامل ویندوز برای تهیه بکآپ از یک یا چند فایل و فولدر خاص از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.تنها با چند کلیک از سیستم خود پشتیبان تهیه کنید.همچنین نرم افزار قادر است تا وضعیت پشتیبان گیری و اطلاعیه را بصورت ایمیل برای شما ارسال کند.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Macrorit Disk Partition Expert Pro 2013 3.4.4 - نرم افزار مدیریت پارتیشن بندی هارد دیسک

Macrorit Disk Partition

Macrorit Disk Partition از جدیدترین برنامه های مدیریت پارتیشن کامپیوترها و سرورها بر پایه ویندوز می باشد که در مقایسه با دیگر برنامه های مشابه در بازار دارای سرعت زیاد و کارایی بیشتر با ضریب امنیت بالاتر می باشد که قادر به پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز ایکس پی ، ویستا ، سون ، هشت و ویندوز های سرور 2003 ، 2008 و 2012 می باشد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Take Command 16.00.41 - نرم افزار مدیریت خط فرمان در ویندوز

Take Command

Take Command نرم افزاری حرفه ای که دارای رابط کاربری گرافیکی (GUI) تعاملی جامع و محیط خط فرمان است که این نرم افزار باعث می شود تا دستورات و ایجاد فایل های batch در ویندوز آسان و بسیار سریع و با قدرت انجام و اجرا شوند. Take Command برنامه های کاربردی خط فرمان خود را در پنجره جدول بندی شده نمایش می دهد و همچنین شما با انتخاب اکسپلورر به سبک یکپارچه سازی می توانید فایل های خود را در یک نگاه بررسی کنید.
GUI مخفف عبارت Graphical user interface یا رابط گرافیکی کاربر می باشد. GUI در حقیقت نوعی رابط کاربری می باشد که به کاربر کامپیوتر امکان برقراری ارتباط بصورت گرافیکی و بسیار بهینه شده و قابل فهم و نمایش را می دهد. رابط گرافیکی با استفاده از سمبل ها و تصاویر گرافیکی سعی در ایجاد عناصری با معنی خاص می باشد که کار با کامپیوتر را بسیار راحت تر می کند که این امکان با این برنامه در کامند پرامپت ویندوز فراهم آمده است.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Active Uneraser Pro 7.0.1 - نرم افزار بازیابی فایلها و پارتیشن های حذف شده

Active Uneraser Pro

Active Uneraser Pro یک نرم افزار سودمند بسیار قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از دست رفته (در سیستم های FAT12, FAT16, FAT32 and NTFS) است. این نرم افزار طراحی شده است تا تمامی فایل هایی را که شما اشتباها حذف یا فرمت کرده اید را بازیابی کند. این مجموعه همچنین شامل ابزار بازیابی پارتیشن نیز می باشد و می تواند از طریق یک سی دی قابل بوت اجرا شود تا در رابطه با سیستم هایی که بالا نمی آیند نیز کاربرد داشته باشد. می توان گفت این نرم افزار تنها راه بازیابی اطلاعات شما در مواقعی است که سیستم شما بالا نیامده و شما نمی توانید به هارد دیسک سیستم خودتان دسترسی داشته باشد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Startup Delayer 3.0 Build 359 - نرم افزار مدیریت استارت آپ ویندوز

Startup Delayer

در بعضی مواقع به دلیل نصب برنامه های زیاد ممکن است سرعت ویندوز شما کند شود که یکی از این عوامل برنامه هایی است که دور از چشم شما هنگامی که ویندوز لود می شود پس از چند ثانیه اجرا می شوند و فضای رم و سی پی یو را اشغال می کنند. توسط نرم افزار Startup Delayer که نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت Startup ویندوز است می توانید توسط این نرم افزار به راحتی می توانید تمامی این برنامه هایی که موقع اجرای ویندوز شروع به کار می کنند را مدیریت کنید و مواردی را که به طور عادی در Startup ویندوز نشان داده نمی شود مثل ویروس ها را غیر فعال کنید.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Ashampoo Burning Studio 14.0.5 + 12.0.5.20 Free - نرم افزار رایت CD و DVD

Ashampoo Burning Studio

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Dropbox 2.6.12 Stable - نرم افزار اشتراک گذاری آنلاین فایلها

DropboxDropbox يک نرم افزار بسيار حرفه اي و مفيد در زمينه اشتراک گذاري فايلها و تمامي اطلاعات مهم و دسترسي سريع به آنها بصورت آنلاين مي باشد. شما با استفاده از اين نرم افزار قادر خواهيد بود تا يک هاست تحت وب براي خود راه اندازي کنيد و از 2 گيگابايت فضاي رايگان آن نهايت استفاده را ببريد. کافيست شما وارد سايت برنامه شويد و يک اکانت براي خود ثبت کنيد و از 2 گيگابايت فضاي رايگان آن بهره مند شويد و سپس اين برنامه را بر روي سيستم خود نصب کنيد. اين نرم افزار يک پوشه بر روي کامپيوتر شما ايجاد ميکند ( هر مسيري که شما انتخاب کنيد ) و آن پوشه را براي شما هميشه نمايش ميدهد. هرزماني که شما محتويات پوشه را تغيير بدهيد ، با اضافه کردن ، تغيير دادن ، يا حذف کردن فايل ها ، نرم افزار Dropbox به صورت اتوماتيک ، همه تغييرات را با پوشه اي که در حساب کاربري خود داريد بر روي سرور خود اعمال مي کند. علاوه بر اينکه هرکامپيوتري که وارد حساب کاربري شما شود ، همان پوشه اي که توسط شما ساخته شده در سرورهاي نرم افزار Dropbox را مشاهده ميکند . از ويژگي هاي ديگر اين سرويس قابليت معرفي عضو جديد است که در ازاي معرفي هر عضو 250 مگابايت فضا جايزه ميگيريد. همچنين مي توانيد با پرداخت ماهيانه مبلغ 10 دلار 50 گيگابايت فضاي براي خود خريداري کنيد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Helium Music Manager 9.5 Build - نرم افزار مدیریت و پخش فایلهای صوتی

Helium Music Manager

شما با استفاده از Helium Music Manager می توانید تمامی مجموعه های موزیک خود را به خوبی مدیریت کنید. دیگر نیازی نیست که در کامپیوتر خود به دنبال فایل موزیک مورد نظرتان بگردید و زمان را هدر دهید. با استفاده از Helium Music Manager می توانید به سادگی تمامی فایل های موسیقی خود را کنترل کنید. امکاناتی مانند Rip کردن ، مکان یابی ، اجرا ، ویرایش برچسب ها و رایت موزیک از نمونه ویژگی های این نرم افزار می باشند. دانلود و نمایش متن شعر ، نمایش مقاله هایی در مورد آلبوم ها ، نمایش بیوگرافی خواننده ها و بسیار امکانات دیگر را با استفاده از Helium Music Manager در اختیار خواهید داشت.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود IconCool Graphics Converter Pro 2013 3.90 Build 140122 - نرم افزار تبدیل فرمتهای گرافیکی

Graphics Converter Pro

Graphics Converter نرم افزاري قدرتمند جهت تبديل دسته اي فرمت هاي گرافيکي و نمايشگر تصاوير مي باشد. اين نرم افزار بيش از 500 فرمت فايل تصويري شامل BMP ،DIB ،EMF ،GIF ،ICB ،ICO ،JPG ،PDF ،PBM ،PCD ،PCX ،PGM ،PNG ،PPM ،PSD ،PSP ،RLE ،SGI ،TGA ،TIF ،TIFF ،VDA ،VST ،WBMP ،WMF ،VST ،CEL ،PIC ،PDD را وارد مي کند. همچنين بيش از 100 فرمت گرافيکي مانند BMP ،GIF ،JPG ،PNG ،TGA ،TIF ،WMF ،EMF ،WBMP ،RGB ،BM ،RPPM ،RPGM ،PCC ،DCX ،RPBM ،PIX ،BPX ،VDA ،ICB ،VST ،WBM ،WAP ،JIF ،RL4 ،TIM را استخراج مي کند. Graphics Converter Pro شامل 50 فيلتر مانند بلور، شارپ، تعادل رنگ، منبت، پخش کردن و ... و 12 افکت تصوير مانند چرخش ، نويز ، موج و ... مي باشد. اين نرم افزار همچنين داراي يک ابزار ضبط آسان براي استفاده و ابزار نمايش اسلايد مي باشد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Windows Hotfix Downloader 6.4 - نرم افزار دانلود آپدیتهای ویندوز و آفیس

Windows Hotfix Downloader

مایکروسافت معمولا به طور منظم آپدیت هایی را با عنوان هات فیکس (Hotfix) برای ویندوز منتشر می کند که کار این آپدیت ها این است که آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب می کنند و مشکلات قبلی را برطرف می نمایند. اما آپدیت آنلاین ویندوز، برای نسخه های کپی که معمولا ما از آن ها استفاده میکنیم با محدویدت هایی همراه است. نرم افزار Windows Hotfix Downloader نام ابزار کم حجم و مفیدی است که قادر است شما را از آخرین آپدیت های ارائه شده برای ویندوز و آفیس مطلع کرده و آن ها را برای شما دانلود کند. فایل هایی که این نرم افزار دانلود می کند به صورت آپدیت آفلاین است و شما می توانید آن ها را ذخیره کنید و در صورت نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به دانلود مجدد آن ها برای آپدیت ویندوز و آفیس خود از آن استفاده نمایید.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Windows 7 Ultimate SP1 Integrated February 2014 x86/x64 - دانلود ویندوز 7 آپدیت بهمن ماه 92

Windows 7 Ultimate

ویندوز 7 یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند. این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است. از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی ، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز 7 نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود SlySoft AnyDVD & AnyDVD HD 7.4.3.0 - نرم افزار کپی و شکستن قفل دیسک DVD

 

AnyDVD HD يكي از بهترين نرم افزار هاي رايت سي دي، دي وي دي، ديسك هاي Blu-ray ، HD DVD ، و شكستن بسيار آسان قفل آنهاست همچنين اين نسخه قابل نصب بر روي ويندوز ويستا مي باشد. همچنين شما مي توانيد از دي وي دي هائي كه در برابر رايت محافظت شده اند را به راحتي از آن كپي برداري كنيد. AnyDVD به مانند یک درایور در پشت صحنه کامپیوتر در حال اجراست و بصورت اتوماتیک DVD های شما رو بدون قفل کرده و به شما اجازه دیدن و یا رایت کردن اونها را می دهد. با گذاشتن DVD هاى (CSS (Content Scrambling System و Region Code Protected ) RPC ) در درايو DVD ، برنامه در كمتر از چند ثانيه ، كد اونو باز كرده و شما ميتونين براحتى و بدون توجه به سيستم كد گذارى منطقه اى و قفل DVD ، اونو پخش كرده و يا ازش كپى بگيريد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود TSR Watermark Image Software 3.0.0.2 - نرم افزار قرار دادن واترمارک بروی چندین تصویر به طور ه

TSR Watermark Image

TSR Watermark Image نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های  JPEG , TIFF , PNG , BMP , GIF  پشتیبانی میکند. این نرم افزار برای استفاده های شخصی (Free for personal use only) رایگان است.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود ProgDVB Professional 7.02.2 x86/x64 - نرم افزار تماشای تلویزیون ها و رادیوهای ماهواره ای

ProgDVB Pro

ProgDVB Professional نرم افزاری است مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلویزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB ، که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Adobe Photoshop CC 14.2.1 - نرم افزار فوق حرفه ای فتوشاپ 14 برای ویرایش تصاویر

Adobe Photoshop CC

Adobe Photoshop CC شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی ، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر ، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر ، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت ، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Mirillis Action! 1.7.3.0 - نرم افزار فیلم برداری از محیط بازی ها

Mirillis Action!

اکثر نرم افزارهایی که برای تولید محتوا یا ارائه فیلم های آموزشی موجودند این توانایی را ندارند که از تمامی فریم ها یا حرکات کاربر فیلم تهیه کنند. برای مثال بیشتر این ابزارها قادر نیستند از فیلم های در حال اجرا در سیستم رایانه ای فیلم های با کیفیتی را تهیه کنند که تمامی فریم ها به صورت کامل نمایش داده شود و یا بتوانند از محیط یک بازی فیلم بگیرند به همین دلیل بیشتر کاربران در انتخاب نرم افزاری مناسب سردرگم هستند. Mirillis Action نرم افزاری بسیار موثر و مفید در این زمینه است. اصلا این ابزار برای تهیه فیلم های آموزشی از ویدئوهای در حال اجرا و همچنین فیلمبرداری از محیط بازی ها ارائه شده است.
کیفیت بسیار بالایی که این نرم افزار دارد اولین و کلیدی ترین خصوصیت آن را تشکیل می دهد البته کاربر می تواند عکس هم از صفحه نمایش تهیه کند اما با توجه به خواسته کاربران فیلم گرفتن نقش موثرتری در آموزش را ایفا می کند.از جمله خصوصیات این ابزار هم می توان به کیفیت بالا در ضبط صداها ، تعداد فریم های قابل تنظیم برای هر لحظه از فیلمبرداری ، کیفیت بسیار مناسب در خروجی بواسطه هماهنگی با اکثر تکنولوژی های گرافیکی جدید ، واسط کاربری جذاب و استفاده آسان از نرم افزار ، ذخیره خروجی با فرمت و کیفیت و اندازه دلخواه کاربر و چندین و چند قابلیت دیگر که نسخه جدید Mirillis Action به کاربرانش هدیه می دهد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود GiliSoft File Lock Pro 8.2.1 - نرم افزار قفل گذاری و محافظت از فایلها

GiliSoft File Lock Pro

GiliSoft File Lock Pro امنیت اطلاعات امروزه اهمیت بسیاری دارد و اطلاعات شخصی هم جز مهم ترین مواردی هستند که کاربران باید به آن توجه داشته باشند چرا که امروزه هکرها و یا حتی کاربران دیگری که به یک سیستم دسترسی دارند اولین هدفشان همین اطلاعات شخصی است ؛ این اطلاعات شخصی می تواند یک عکس یا یک فایل متنی باشد که اهمیت زیادی دارد و نگهداری از آن ها هم اهمیت دوچندانی دارد. GiliSoft File Lock نام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که در بسیاری از آزمایشات و سایت ها جوایز متعددی را از لحاظ امنیتی کسب کرده و توانسته به واسطه ترفندهای مختلفی که مورد استفاده قرار می دهد امنیتی مثال زدنی را برقرار می کند. این ابزار قدرتمند به واسطه قفل گذاری برروی درایوها ، فولدرها و در نهایت فایل ها کاربران را برای نگهداری از اطلاعات شخصی یاری می دهد. این قفل گذاری طوری صورت می گیرد که علاوه بر ایمن شدن از دست دیگر کاربران به صورت کامل از دید آن ها مخفی شده و به راحتی هم نمایان نخواهد شد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها مانند انواع هارددیسک ها و حافظه های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شود.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Uninstall Tool 3.3.3 Build 5321 x86/x64 + Portable - نرم افزار حذف برنامه ها

Uninstall Tool

با استفاده از Uninstall Tool کامپيوتر خود را سريعتر و حرفه اي تر کنيد ! سريع ترين ، حرفه اي ترين ، مطمئن ترين راه هاي خلاص شدن از نرم افزارهاي بي مصرف و بي استفاده ويندوز خود را با اين نرم افزار آزمايش کنيد!! مي توان به جرات گفت که اين نرم افزار يکي از بهترين گزينه ها براي جايگزيني Add/Remove program ويندوز مي باشد !! Uninstall Tool بر روي هر دو سيستم عامل ، XP و Vista و Seven توسط گروه طراحان تست شده و به خوبي و راحتي در هر دو سيستم عامل با پردازنده هاي 32X و 64X کار کرده است ! نرم افزار موفقيت خود را مديون طراحي حرفه اي، حجم کم، فضاي ساده کاربري ، رابط آسان انتقال داده و غيره.. مي باشد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Windows Firewall Control 4.0.7.2 - نرم افزار مدیریت سریع و ساده فایروال ویندوز

Windows Firewall Control

سیستم عامل های مایکروسافت هم اکنون به صورت پیش فرض از یک فایروال قدرتمند مخصوص به خود به صورت رایگان بهره می برند اما متاسفانه آن ها از رابط کاربری چندان ساده ای برای ایجاد قوانین برای ارتباطات برنامه ها و ...بهره نمی برند و در برخی از مواقع برای انجام این پیکربندی ها کار کمی پیچیده می شود. Windows Firewall Control یک نرم افزار کوچک بسیار مفید می باشد که عملکرد فایروال ویندوز را گسترش می دهد و دسترسی سریع به گزینه های پراستفاده فایروال ویندوز را در پنجره هایی مرتب و ساده فراهم می کند. این برنامه بعد از اجرا در سینی ویندوز قرار می گیرد و به کاربران امکان استفاده راحتر و آسان از فایروال ویندوز را می دهد بدون اینکه زمان های زیادی را برای کار با فایروال ویندوز صرف کنند.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود PowerISO 5.9 x86/x64 - نرم افزار ساخت و مدیریت ایمیج های CD و DVD

PowerISO

نرم افزار PowerISO يکي از قدرتمندترين ابزارهاي پردازش Image هاي CD و DVD مي باشد, که اجازه باز کردن، Extract، ساختن، ويرايش، فشرده سازي، رمز گذاري، جداسازي و تبديل فايل هاي ISO را به شما مي دهد. Mount کردن اينگونه فايل ها در Drive مجازي داخلي ايجاد شده توسط همين نرم افزار و پردازش تقريبا تمامي Image هاي CD و DVD از ديگر کار ها اين نرم افزار مي باشد.
قابليت پشتيباني از تمامي فايل هاي Image مانند Format هاي ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و غيره...
ساخت چندين Drive مجازي براي استفاده چند Image بصورت همزمان نيز از ديگر توانايي هاي اين نرم افزار مي باشد. قابل توجه کاربران عزيزي که فايل هاي حجيم مانند "Tell Me More Premium English" را دريافت کرده اند و مي گويند به چه صورت آنرا بروي سيستم خود اجرا کنيم؟!
اينگونه فايل ها يا بايد بروي DVD يا CD ريخته شوند و يا اينکه توسط اين نرم افزار به صورت مجازي Mount شود. اين نرم افزار يک Drive CD/DVD مجازي ساخته و فايل Image شما داخل آن مانند اين است که شما آن فايل را بروي سي دي يا دي وي دي رايت کرده باشد و در حال مرور از روي سي دي و دي وي دي باشيد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود J.River Media Center 19.0.117 - نرم افزار نمایش تصاویر و پخش فایلهای صوتی و تصویری

JRiver Media Center

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولاً با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که به راحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد. در مورد این نرم افزار دوست داشتنی ذکر این نکته که این نرم افزار جهت هریک از موارد کاربرد که گفته شد دارای تنظیمات خاص خود بوده بعنوان مثال جهت پخش موزیک ابزار کامل کنترل صدا و نیز پخش را دارا  می باشد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود ExDialer - Dialer & Contacts 164 - برنامه شماره گیر هوشمند سیستم عامل آندروید

GO SMS Proبا کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا قسمت پیامک های خود را مدیریت نمایید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ؛ پوشه بندی پیامکها (inbox , outbox , draf و…) ، قابلیت انتخاب سیستم پوشه بندی پیامک ها یا سیسم یک پارچه ، تعویض تم و پس زمینه برنامه ، ایجاد بلک لیست برای رد پیامکها ، قابلیت قفل کردن ، یادآوری پیامک نخوانده ، گذاشتن زنگ پیامک خاص برای هر شخص و امکان ارسال خودکار پیامک بر اساس زمان اشاره کرد.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Facebook 5.0.0.28.28 - برنامه فیس بوک آندروید

Facebookبا برنامه Facebook می توانید در هر کجا که اراده کنید به شبکه جهانی و محبوب فیس بوک وارد شوید و با دوستان خود گپ و گفت و گو کنید. این نرم افزار امکانات قابل توجهی همچون مشاهده استاتوس ها،‌ قابلیت اشتراک گذاری فایل های ویدئویی، صوتی و متنی،‌ خواندن نظرهای دیگران درباره استاتوس ها و همچنین اجرای بازی های آنلاین را در خود جای داده است و همین ویژگی هاست که باعث شده این نرم افزار طرفداران زیادی پیدا کند.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود File Commander 2.1.191 - برنامه مدیریت فایل برای آندروید

File CommanderFile Commander یکی از بهترین فایل منیجر های اندروید می باشد که به صورت پیش فرض بر روی گوشی های جدید سونی نصب شده است. این فایل منیجر علاوه بر مدیریت کامل فایل ها به شما امکان می دهد به فایل های ذخیره شده بر روی سرویس های ابری نیز دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به صورت جداگانه تمامی فایل ها از قبیل: عکس، فیلم، موسیقی و … را مدیریت نمایید. همچنین این برنامه امکان دسترسی سریع به فایل ها را در اختیار شما قرار می دهد.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Root Uninstaller Pro 5.4 - حذف و بک آپ گیری از برنامه های نصب شده آندروید

Root Uninstaller Pro Root Uninstaller Pro برنامه ای محبوب و کاربردی برای آندروید می باشد که مخصوص آن دسته از افرادی ساخته شده است که اپلیکیشن های پیش فرض اسمارت فون خود را دوست ندارند و می خواهند آن ها را حذف کنند. یکی از مزایای اندروید نسبت به دیگر سیستم عامل ها همین قابلیت حذف نرم افزارهای سیستمی خود گوشی است که برنامه ی فوق به آسانی این کار را برای شما انجام می دهد. با این برنامه می توانید مثلا پلیر پیش فرض ، مرورگر پیش فرض و … اسمارت فون خود را حذف کنید و از ویژگی های دیگر برنامه استفاده کنید.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.1 و بالاتر.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Leawo Video Converter Pro 6.2.0.0 - نرم افزار مبدل فرمت ویدئویی

Leawo Video Converter Pro

Leawo Video Converter Pro نرم افزاری کاربردی است که برای تبدیل فایلهای صوتی و ویدیویی و همچنین تبدیل DVD ها به دیگر فرمتهای رسانه ای استفاده می شود. با این نرم افزار می توانید تمامی فایلهای رسانه ای را به DVD کپی کنید و همچنین ویدیوهای آنلاین را با سرعت بالایی دانلود و پخش کنید. این Video Converter شامل 5 تبدیل کننده رسانه ای میباشد، همچنین با ابزار ویرایشی خود می تواند ویدیوهای شما را ویرایش و افکت گذاری کند.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود BurnAware Premium 6.9.2 - نرم افزار رایت آسان CD و DVD

BurnAware Premium

BurnAware Premium نرم افزاری قدرتمند برای ساخت دیسک‌های CD، DVD و Blu-ray است. این برنامه از مطرح ترین نمونه‌های موجود در میان برنامه‌های رایگان هم دسته خود است و شما به کمک آن می‌توانید هر نوع دیسک صوتی، MP3، ISO، DATA و DVD-Video را ایجاد کنید. همچنین BurnAware این امکان را به شما می‌دهد تا دیسک‌های rewritable خود را پاک نمایید و یا آن‌ها را فرمت کنید و یا اینکه از سی دی و دی وی دی‌های خود کپی ISO بگیرید. این نرم افزار از محیط کاربر پسندی برخوردار است و برخلاف نمونه‌های پولی ، از حجم بسیار کمی‌برخوردار است و شما می‌توانید آن را بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز نصب کنید.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Sony Vegas Movie Studio 13.0 Build 154/155 x86/x64 + Platinum 13.0 Build 878 - نرم افزار ویرا

Sony Vegas Movie Studio Platinum

Sony Vegas Movie Studio Platinum نرم افزاری مفید و کاربردی و یکی از قویترین و برترین ها در زمینه مونتاژ فیلم می باشد. شما برای ساخت فیلم های تماشایی با کیفیت HD با آن نیاز خواهید داشت . نرم افزار یک محیط شبیه سازی شده از اتاق های مونتاژ فیلم را می توانید در این نرم افزار ها ببینید. فایل های تصویری ، صوتی و عکس بعد از وارد شدن در نرم افزار، در میز تدوین، مونتاژ می شوند. فیلم مونتاژ شده در قالب فایل های تصویری قایل ذخیره بر روی CD و یا DVD است. Sony Vegas Movie Studio دارای ابزار قدرتمند 3 بعدی برای ساخت فیلم، تصحیح رنگ و ساخت موسیقی متن فیلم می باشد. امکان استفاده از ابزار میکس صدای فراگیر برای ساخت موسیقی متن ، انتخاب بین بیش از 100 افکت ویدئویی 2 بعدی و 3 بعدی و فیلترهای زیبا ، رایت ویدئو به روی دیسک های Blu-ray یا ساخت DVD با استفاده از تم های طراحی شده ی زیبا و یا ساخت دستی منوها و گرافیک ها را در این نرم افزار قدرتمند تجربه کنید. می توانید متون خود را با استفاده از افکت ها و انیمیشن های جذاب موجود در این نرم افزار ویرایش کنید.


دانلود + ادامه مطلب
دانلود Bazaar 5.0.6 - برنامه بازار برای آندروید

Bazaarچندی پیش که برنامه بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 1.6 و بالاتر.


دانلود + ادامه مطلب
قالب زیبای جدید

قالب زیبای جدید برای لوکس بلاک و بلاکفا

قالب زیبای پاتوق جدید

دانلود + ادامه مطلب
دانلود فصل دوم انیمیشن اژدهاسواران – Dragons Defenders of Berk 2013

Dragons Defenders of Berk WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوازدهم الی چهاردهم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت یازدهم به پست اضافه شد|

 

Dragons defenders of berk cover small دانلود فصل دوم انیمیشن اژدهاسواران   Dragons Defenders of Berk 2013

 

ام انیمیشن: Dragons Defenders of Berk Season 2 – فصل دوم انیمیشن سریالی اژدها سواران

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۴۸ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: سواران برک (Dragons: Riders of Berk) یک مجموعه تلویزیونی و آمریکایی انیمه شده توسط کامپیوتر می باشد که در شبکه Cartoon Network پخش می شود و بر پایه فیلم How to Train Your Dragon که محصول سال ۲۰۱۰ می باشد، ساخته شده است. این مجموعه نقش یک پل بین فیلم سال ۲۰۱۰ و فیلم سال ۲۰۱۴ را دارد. قسمت اول این انیمیشن سریالی در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۲ پخش شد و طبق برنامه دارای ۲ فصل ۲۰ قسمتی می باشد. داستان سریال در ادامه فیلم How to Train Your Dragon اتفاق می افتد، سواران برک، Hiccup را دنبال می کنند در حالی که او قصد نگه داشتن تعادل بین وایکینگ ها و اژدهایان را دارد. در این سریال، Hiccup، Toothless و سایر نوجوان های وایکینگ در تست هایی در آکادمی تربیت دراگون قرار داده می شوند که در آن ها شرایط به مراتب سخت تر از برک است، اژدهاهای جدید  خیلی سخت تربیت می شوند و دشمنان جدید که می خواهند رابطه بین اژدهاها و وایکینگ ها را خراب کنند و …

 


دانلود + ادامه مطلب
دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۴۶ به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 


دانلود + ادامه مطلب
دانلود مستند Football’s Greatest – Zinedine Zidane

Football's Greatest – Zinedine Zidane HDTV (2010) Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Footballs Greatest Zinedine Zidane دانلود مستند Footballs Greatest   Zinedine Zidane

 

نام مستند : Football's Greatest – Zinedine Zidane

سال انتشار : ۲۰۱۰

مدت زمان : ۲۷ دقیقه

حجم : ۱۲۷ مگابایت

کیفیت : HDTV

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان: زین‌الدین یزید زیدان (زادهٔ ۲۳ ژوئن ۱۹۷۲ در مارسی، فرانسه) (ملقب به زیزو) فوتبالیست سابق فرانسوی (الجزایری‌الاصل) است که در پست هافبک بازی می‌کرد، کارشناسان زیادی بر این باور اند که زیدان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او برای تیم‌های باشگاهی همچون یوونتوس و رئال مادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه توپ می‌زد.


دانلود + ادامه مطلب
بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17 – اندروید

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه دارای Mod بی‌نهایت سکه است که با کمک آن می‌توانید همه‌ی ارتقاها را به‌راحتی خریداری کنید!

 

subway surfers android بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   اندروید

 


دانلود + ادامه مطلب
بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02 – اندروید

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa android بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید

 


دانلود + ادامه مطلب
عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2 – آیفون و آیپد

اپلیکیشن KitCamera یک ابزار فوق‌العاده حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای عکاسی در آیفون و آیپد است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به افکت‌های زنده در حین عکاسی، ۱۶ لنز (افکت) گوناگون، ۵۱ نوع متفاوت برای فیلم‌برداری، ۴۰ قاب متنوع برای متفاوت کردن عکس‌های شما، مدیریت exposure و white balance به‌طور زنده و در حین عکاسی و… این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند به‌تمامی نیاز‌های شما پاسخ دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

kitcamera عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2   آیفون و آیپد


دانلود + ادامه مطلب
نرم افزارهای ویرایش و رتوش عکس Alien Skin Photo Bundle 2014 برای مک

شرکت Alien Skin به تولید نرم افزارهای روتوش و ویرایش و زیباسازی تصاویر معروف است و نرم افزارهای زیادی در این زمینه تولید میکند. دانلودها اقدام به انتشار مجموعه نرم افزاریی از این شرکت برای سیستم عامل مک نموده است. در این بسته نرم افزارهای Blow Up, Bokeh, Skin Eye Candy ,Exposure و Snap Art وجود دارد که تماماْ مربوط ویرایش عکس و مربوط به روتوش صورت و چهره می باشد. امیدواریم کاربران مک از این نرم افزارها استفاده لازم را ببرند.

 

Alien Skin Photo Bundle نرم افزارهای ویرایش و رتوش عکس Alien Skin Photo Bundle 2014 برای مک

 


دانلود + ادامه مطلب